به همت معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه دیلمان جناب آقای دکتر جمال خانی جزنی و فعالیت کارکنان و همکاری دانشجویان عزیز ، جشن بزرگی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان واقع در پارک قوری(باغ ملی) لاهیجان برگزار خواهد شد .

تمامی دانشجویان عزیز می توانند به همراه خانواده های محترم خود دراین جشن شرکت نمایند . همچنین دراین مراسم از مسولین محترم ادارات و نهادهای دولتی شهر نیز دعوت بعمل آمده است . 

از جمله برنامه های ویژه در این جشن اجرای موسیقی زنده و پذیرایی از مهمانان گرامی با کیک14متری می باشد 

زمان : 92/4/2  ساعت 16/45     : مکان سالن شهرداری لاهیجان 

منتظر شما هستیم



موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 29 / 3برچسب:جشن,دانشجویی,نیمه,شعبان,دانشگاه,دیلمان, | 9:1 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

به گزارش ندای گیل از لنگرود غلامرضا منصفی با کسب ۸ هزار و ۲۲۵ رأی بیشترین آرای انتخابات شورای شهر لنگرود را به دست آورد.

آقای منصفی دانش آموخته رشته مهندسی تکنولوژی معماری از دانشگاه دیلمان لاهیجان در سال 89 می باشد .

دانشگاه دیلمان نیز ضمن عرض تبریک به این عزیز ، آرزوی توفیق هرچه بیشتر ایشانرا در توسعه و آبادانی شهر لنگرود و همچنین پیشرفت در زندگی مردمی که این فرصت را به او بخشیده اند از خداوند مسئلت می نماید .

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 29 / 3برچسب:معماری,دانشگاه,دیلمان,انتخابات,شورا ,لاهیجان ,لنگرود,وبلاگ رسمی دانشگاه دیلمان, | 7:45 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

با سلام

     به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند ، امور دانش آموختگان در نظر دارد برای نظم دادن به مراجعات دانشجویان فارغ التحصیل و پاسخگویی بهتر مراجعه کنندگان محترم ،تاریخی را برای انجام کارهای فارغ التحصیلی دانش آموختگان در فصل تابستان مشخص نماید ، که بزودی اطلاع رسانی خواهد .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 26 / 3برچسب:تسویه حساب,تابستان,92,دانشگاه,دیلمان, | 9:31 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

   1- سفره احسان امام حسن مجتبی (ع): به مناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در روز چهاردهم ماه مبارک رمضان هنگام افطار دانشجویان دانشگاه معظم دیلمان 2 عدد نانوایی را به اجاره خود برای وعده افطار درآورده تا نان پخت شده آنها را به طور صلواتی بین روزه داران توزیع نمایند.

  2- کرسی تلاوت قرآن کریم: در روز پانزدهم ماه مبارک رمضان (2/5/1392) در ساعت 11 صبح در لابی ساختمان شماره 1 با حضور قاریان ممتاز و بین المللی، گروه تواشیح و حافظان ارجمند برگزار می شود.

     3- مراسم شب های قدر: دانشگاه در نظر دارد به مناسبت لیالی قدر از ساعت 10 الی 5/1 بامداد مراسمی به شرح ذیل برگزار نماید: 

  -    تلاوت دعای جوشن کبیر

  -    سخنرانی

  -    مراسم پرفیض و نورانی قرآن به سر

   4- پخت آش رشته: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) هنگام افطار مورخ 7/5/1392 در ساختمان شماره 1 آش رشته بین روزه داران عزیز توزیع می شود.

   5- به مناسبت ماه پرخیر و برکت رمضان از سوی دانشجویان ارجمند دانشگاه اطعام مساکین صورت خواهد گرفت.

   چنانچه دانشجویان عزیز بخواهند نذورات خود را در مراسم های عنوان شده اعطاء نمایند می توانند با جناب آقای دکتر جزنی تماس حاصل نمایند. (09128095171)

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 26 / 3برچسب:برنامه های,ماه,مبارک,رمضان,دانشگاه,دیلمان, | 9:4 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

با توجه نظر سرپرست محترم موسسه (جناب آقای دکتر سیدمهدی قریشی) دانشگاه در روزهای (سه شنبه21)(پنج شنبه23) خردادماه تعطیل می باشد و بدین ترتیب به اطلاع تمامی دانشجویان و دانش آموختگان عزیزی که برای مراجعه به دانشگاه در روزهای فوق برنامه ریزی کرده بودند می رساند ، مراجعه خود را به تاریخ 25 خرداد ماه به بعد موکول نمایند .

ضمناً با توجه به اینکه احتمال مرخصی بودن برخی از کارکنان در روز چهارشنبه22 خرداد وجود دارد توصیه می شود قبل از مراجعه در این روز ، حتماً با دانشگاه تماس گرفته ، تا از حضور کارشناس مربوطه اطمینان یافته و سپس مراجعه نمایید. (2245500-0141)

 

  علی رغم توضیحات بالا در صورتی که کار شما بسیار فوری بوده و نیاز به رسیدگی زودتر می باشد به آدرس ذیل ایمیل بزنید

    

Deylaman_graduate@yahoo.com


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 20 / 3برچسب:, | 13:57 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

   دانشجویان و دانش آموختگان عزیز:  شما می توانید از طریق آدرس ایمیل ذیل  برای ارائه و پیگیری درخواست های خود ، در زمینه ی امور فارغ التحصیلی و امورنظام وظیفه  با کارشناسان این واحد در ارتباط باشید .همچنین می توانید با عضویت در وبلاگ دانشجویان و دانش آموختگان از اخبار دانشگاه مطلع گردید.

آدرس ایمیل برای ارتباط با ما : 

Deylaman_graduate@yahoo.com

لینک عضویت در وبلاگ دانشگاه دیلمان: 

ldugvc.loxblog.com/posts/member.php

Lahijan Deylaman of University Graduates Virtual Club --- LDUGVC

 توضیح تکمیلی:

  کافیست درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی فوق ، به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس (برای جواب دادن تلفنی به درخواستتان) برای ما ارسال نمایید، کارشناسان این بخش در طول روز، ضمن بررسی درخواستهای مطرح شده شما عزیزان ، حتماً درجهت پاسخگویی و رفع مشکل شما اقدام نموده و حتی الامکان در نزدیکترین فرصت نتیجه را از طریق ایمیل و یا درصورت لزوم از طریق تلفن به شما اعلام می نمایند

جهت یادآوری نهایی به اطلاع میرساند ایمیل های ارسالی شما دانشجویان، در طول روز مرتباً بررسی می شود و نگران عدم رسیدگی نباشید .

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 19 / 3برچسب:آدرس,ایمیل,برای,ارتباط,با,ما,دانشگاه,دیلمان,فارغ اتحصیلان,دانش آموختگان, | 15:49 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

دانشجویان فارغ التحصیل می توانند برای عضویت در گروه فارغ التحصیلان دانشگاه و یا شرکت در برنامه های آتی که نیاز به همکاری دانش آموختگان می باشد ،رزومه (سابقه فردی اعم از مشخصات شناسنامه ای، میزان تحصیلات، مدارک دریافتی و سایرعلایق و توانمندیها و . . .) خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایند .

  deylaman.ac.ir/form-9.html

 باتشکر -مدیریت سایت


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 5 / 3برچسب:دریافت,رزومه ی,دانش آموختگان,دانشگاه,دیلمان,لاهیجان,وبلاگ رسمی دانشگاه دیلمان, | 15:31 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

  با توجه به برگزاری امتحانات پایان ترم و همکاری پیوسته امور دانش آموختگان و مشمولین  با دایره امتحاناتِ اداره آموزشِ دانشگاه و عدم حضور منظم کارشناسان مربوطه (خانم رضوانی و آقای دیلمی)در اتاق  کار خود تا تاریخ 21 خرداد92 امکان پاسخگویی منظم به مراجعات حضوری شما عزیزان در وقت معمول اداری وجود ندارد ،لذا خواهشمنداست برای انجام بهتر امور و همچنین رضایت خاطر شما مراجعین محترم، به اطلاعیه ی ذیل جامه عمل بپوشانید .

   قبل از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه ، ابتدا درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی این واحدDeylaman_Graduate@yahoo.com به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس برای ما ارسال نمایید .(لطفاً در قسمت subject عنوان درخواست خود را بنویسید)

  کارشناسان این بخش در فواصل بین هر امتحان ، ضمن بررسی درخواستهای مطرح شده شما عزیزان ، حتماً درجهت پاسخگویی و رفع مشکل شما اقدام نموده و حتی الامکان در نزدیکترین فرصت نتیجه را از طریق ایمیل و یا تلفن به شما اعلام می نمایند.

جهت یادآوری نهایی به اطلاع میرساند ایمیل دانشجویان در طول روز طی چند نوبت بررسی می شود و نگران عدم رسیدگی نباشید .

باور نمی کنید کافیست امتحان کنید .   


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 5 / 3برچسب:, | 11:55 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

 مسابقه ی وبلاگ نویسی با موضوع مهدویت

   1-داوری در بخش محتوا و فنی وبلاگ جداگانه انجام می شود .

 2-در قسمت محتوا ، وبلاگ از نظر محتوایی بررسی و امتیازی از100به هر وبلاگ تعلق می گیرد .

  3-دربخش فنی ، هر وبلاگ با توجه به ملاک های ذکر شده بررسی و در هر مورد امتیازی از 0 تا حداکثر امتیاز تعلق می گیرد ، در پایان امتیازها جمع بندی و امتیازاز100اعلام می شود .

بدین ترتیب امتیاز نهایی هر وبلاگ از200اعلام خواهد شد

 

همچنین جوایز نفیسی به نفرات اول تا سوم داده خواهد شد شامل :

نفر اول  :نفر اول سکه پارسیان معادل 200 هزار تومان

نفر دوم : 150 هزار تومان

نفر سوم : 100هزار تومان

برای آگاهی از شرایط مسابقه و پر کردن فرم ثبت نام به ادامه ی مطلب بروید .

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 3برچسب:, | 9:11 | نویسنده : امور دانش آموختگان |