بزودی برنامه جدید زمان بندی انتخاب واحد مهر97 اعلام می شود

بنابراین می توانید برای آگاهی از این برنامه از همین طریق و یا از پیام رسان تلگرام آموزش استفاده نمایید.

. . .

https://t.me/unideylaman

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 1 / 7برچسب:انتخابواحد,دانشگاه دیلمان,مهر97,ورودی جدید,واریزشهریه,سایتنمرات,سامانه,آموزش, | 23:13 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

      به اطلاع تمامی دانش آموختگان (فارغ التحصیلان) دانشگاه دیلمان می رساند ؛ براساس نامه شماره  25/29287 مورخ 16/04/1393 دانشگاه گیلان ، صدور تأییدیه تحصیلی دانشجویان برای دانشگاهها، موسسات ، نظام مهندسی و سایر ادارات کشور منوط به واریز مبلغ 000/100 ريال می باشد .

 (تذکر مهم : برای هرباردرخواست تأییدیه ، مبلغ فوق باید جداگانه واریز گردد)

 بنابراین لازم است تمامی دانشجویانی که حداقل یک مقطع تحصیلی خود را در دانشگاه دیلمان گذرانیده اند و توسط مراکز فوق الذکر برای دوره و مدرک تحصیلی آنان از دانشگاه دیلمان استعلام گرفته می شود مبلغ فوق را به شماره حساب 828076787 نزد یکی از شعب بانک تجارت واریز و رسید آنرا به یکی از روش های ذیل به امور دانش آموختگان دانشگاه دیلمان تحویل داده تا در لیست صدور تأییدیه قرار گیرند.

 نکته : برهمین اساس فارغ التحصیلانیکه مجدداً درمقطع جدید در دانشگاه دیلمان مشغول به تحصیل می باشند ، بابت تأیید مدرک مقطع قبلی توسط دانشگاه منتخب استان ، مبلغ 000/100 ريال به بدهی حساب آنان افزوده خواهد شد.

تذکر اول : تا زمانی که فیش واریزی به دانشگاه ارائه نشود اقدامی برای پاسخگویی به نامه های وصولی که شامل تأییدیه تحصیلی مدرک باشد صورت نمی پذیرد.

تذکردوم : بعد از واریز وجه و دریافت رسید (فیش) از بانک ابتدا درقسمت بالای فیش نام کامل دانشجو به همراه شماره همراه نوشته شود، سپس به یکی از شیوه های ذیل عمل شود.

 1- اسکن از فیش واریزی و ارسال به ایمیل دانش آموختگان دانشگاه به نشانی Grad@Deylaman.ac.ir

2- فاکس نمودن فیش واریزی به شماره 42234781-013 وپیگیری وصول فاکس به دانشگاه از طریق شماره 42245500-013

3- تحویل اصل فیش واریزی به همراه یکبرگ کپی به اموردانش آموختگان دانشگاه به صورت حضوری

لینک مستقیم خبر http://www.deylaman.ac.ir/news,id,976.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 20 / 9برچسب:اطلاعیه,مهم,امور,دانش,آموختگان,تمامی,فارغ التحصیلان,دانشگاه (ازسال1386 تاکنون), | 10:36 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

فارغ التحصیلانی که طی ماههای شهریور،مهر و آبان 93 امور فراغت ازتحصیل خود را بصورت کامل انجام داده اند  می توانند از تاریخ 9آذر93  به بعد جهت دریافت مدرک به امور دانش آموختگان دانشگاه مراجعه نمایند.

 ساعت مراجعه

8/30 صبح لغایت 11/30 (یکشنبه الی چهارشنبه هر هفته)

مدارک لازم :

فارغ التحصیلانی که پرونده آنها نقص مدرک داشته و قرار بوده در روز دریافت مدرک ،رفع نقص نمایند ،مدارک لازم را همراه داشته باشند. 

آقایان حتماَ باید دارای کارت پایان خدمت باشند.

لینک مستقیم خبر http://www.deylaman.ac.ir/news,id,954.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 9 / 9برچسب:مدرک,دانشگاه,دیلمان,لاهیجان,آذرماه,93,دیلمان یونی, | 9:41 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

باسلام

از آنجایی که بسیاری از دانشجویان در شهریور و مهرماه جاری موفق به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع بالاتر شده اند و یا بخشی از فارغ التحصیلان پسر تصمیم به پست نمودن دفترچه سربازی خود را دارند، لازم است جهت جلوگیری از بوجودآمدن مشکلات آموزشی و نظام وظیفه در مقطع تحصیلی جدیدشان، امور فراغت از تحصیل را تکمیل نمایند.

لازم به توضیح است صدور هرگونه مدرک تحصیلی، ریزنمرات، تأییدیه تحصیلی و ... برای دانشگاه جدید و نظام وظیفه ، منوط به انجام امور فراغت از تحصیل ( دریافت امضاء های لازم از مسئولین و کارشناسان ذیربط ) می باشد.

 

توجه : دانشجویانی که تا تاریخ 31 شهریور 93 تمامی دروس دوره تحصیلی خود را با موفقیت گذرانیده  و فارغ التحصیل شده اند، می توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی برای دریافت فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی و دریافت امضاءکارشناسان واحدها، طی برنامه ذیل و در یکی از روزهای مشخص شده به دانشگاه مراجعه نمایند تا در لیست صدور مدرک پایان تحصیلات قرار گیرند 

 

تاریخ مراجعه : یکشنبه27 و دوشنبه 28 مهر 93   و همچنین  سه شنبه 6 و چهارشنبه7 آبانماه 93

زمان :  8/30 الی 11/30 

مکان : ساختمان2(1سابق) - اتاق امور دانش آموختگان

تذکر : تأکید می شود زمان مشخص شده قابل تغییر و تمدید نبوده و لازم است برنامه خود را با آن تنظیم نمایید 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 10 / 7برچسب:اطلاعیه,مدرک,فارغ التحصیل,دیلمان,27,28,مهر6,7,آیان,امورفارغ التحصیلی, | 22:29 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

برای مشاهده خبر روی لینک مستقیم ذیل کلیک نمایید.

http://deylaman.ac.ir/news,id,862.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 10 / 7برچسب:راهنمای,دریافت,برنامه,کلاسی,دانشجویان جدیدالورود,دیلمان یونی, | 22:27 | نویسنده : امور دانش آموختگان |
مطابق با دستور معاونت محترم آموزشی دانشگاه جناب آقای دکتر حسینی ،تغییراتی در شروع کلاسهای درسی دانشجویان به شرح ذیل بوجود آمد .
 
توضیح در مورد اسامی ساختمانهای موسسه 
ساختمان پردیس(ساختمان جدید دانشگاه) : واقع در ضلع جنوبی میدان ابریشم لاهیجان ، کوچه استخر معین
ساختمان 2 (ساختمان 1سابق) : واقع در ابتدای بلوارشهید مطهری و جنب استخر گردشگری لاهیجان 
 
1- تمامی کلاسهای دانشجویانی که دربرنامه تاییدیه آنها موجود در(سامانه آموزشی)ساختمان 2 ذکرشده ، از روز شنبه 93/07/05 برگزار خواهد شد.
(برای دریافت برنامه کلاسی روی سامانه آموزشی فوق کلیک نمایید)
 
2- تمامی کلاسهای دانشجویان مقطع ارشد از روز یکشنبه 6 مهر 93 در ساختمان2 برگزار خواهدشد.
دانشجویان ارشد درصورتی که در برنامه کلاسی موجود در سامانه آموزشی دانشگاه محل تشکیل کلاس ساختمان پردیس باشد لازم است هفته اول (6الی 11مهر)به ساختمان جنب استخر واقع در ابتدای بلوار شهید مطهری مراجعه نمایند .
 
همچنین بعلت به تعویق افتادن عملیات ساختمان پردیس و ضمن پوزش از دانشجویان گرامی: 
3- تمامی کلاسهای دانشجویانی که دربرنامه تاییدیه آنها موجود در(سامانه آموزشی)ساختمان پردیس ذکرشده  از روزشنبه93/07/12 تشکیل خواهدشد.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 4 / 7برچسب:مهر,دانشگاه,کلاس,دیلمان یونی,لاهیجان,ساختمان پردیس, | 15:52 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

به اطلاع آندسته از فارغ التحصیلانی که امور فراغت از تحصیل خود را در مرداد ماه 93 تکمیل نموده اند می رساند :

مطابق با اعلام قبلی امور دانش آموختگان(فارغ التحصیلان)دانشگاه ، مدرک تحصیلی از امروز 22شهریور ماه آماده تحویل به واجدین شرایط می باشد اما به دلیل همزمانی روزهای آینده (23شهریور الی 5 مهر )با ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود و بمنظور جلوگیری از اتلاف وقت شما عزیزان هنگام تحویل گرفتن مدرک و همچنین پاسخگویی بهتر از جانب ما ،تا اطلاع ثانوی فقط از ساعت13الی15 برای دریافت مدرک مراجعه نماییدو در صورت مراجعه خارج از زمان ذکر شده، لازم است صبور باشید . 

http://deylaman.ac.ir/news,id,837.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 22 / 6برچسب:اطلاعیه,مدرک,فارغ التحصیل,دیلمان,22شهریور,امورفارغ التحصیلی, | 18:22 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

صدور مدرک پایان تحصیلات برای دانشجویانی که امور فارغ التحصیلی (دریافت امضاء از کارشناسان واحدها و مدیران گروه ) خود را در تاریخ های 19-20 و21 مردادماه  انجام داده اند آغاز شده و پس از تکمیل فرایند صدور و تایید نهایی آماده تحویل به دانشجویان می باشد .بنابراین ایندسته از دانشجویان از تاریخ 22 شهریورماه 93 می توانند برای دریافت مدرک خود به دانشگاه مراجعه نمایند .

تذکر : این مدرک شامل دانشجویان پسری که فاقد کارت پایان خدمت می باشند نمی شود و همان گواهی ابطال معافیت که تحویل آنها شده است بمنزله مدرک  دانشجویان  مشمول می باشد ، همچنین درصورتی که پرونده شما داری نقص بوده لازم است هنگام دریافت گواهینامه پایان تحصیلات ،نواقص پرونده را برطرف نمایید .

http://deylaman.ac.ir/news,id,810.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 8 / 6برچسب:دیلمان یونی,مدرک تحصیلی,فارغ التحصیلان,شهریور93,لاهیجان,اصل مدرک,گواهینامه موقت, | 23:29 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

برنامه فعالیت تابستانی دانشگاه دیلمان پس از تصمیم گیری مسوولین محترم دانشگاه به شرح زیر تعیین گردید: 

- برنامه کاری کلیه واحدهای دانشگاه در ماه مبارک رمضان و ترم تابستان (تا قبل از امتحانات نهایی ترم تابستان) فقط در روزهای یکشنبه - دوشنبه و سه شنبه  می باشد.
 
از دانشجویان محترم و مراجعین گرامی دانشگاه نیز درخواست می شود ، با توجه به زمان بندی اعلام شده،جهت انجام امور خود به دانشگاه مراجعه نمایند.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 10 / 4برچسب:تابستان,ماه رمضان,دانشگاه دیلمان,فعالیت کاری دانشگاه, | 8:5 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

دیلمان یونی تو اردیبهشت ماه 93 که پشت سرگذاشتیم جشنواره ایی تحت عنوان جشنواره ملی چای ، با همکاری دانشجویان و کارکنان این موسسه و حمایت تولید کننده های چای و دیگر نهادهای دولتی در لاهیجان برگزار کرد .
البته جاتون خالی هم موسیقی زنده فولکلور(محلی) و هم پذیرایی با کیک ویژه این جشنواره در محل موزه کاشف السلطنه داشت که واقعاً جشن خوبی از آب در اومد.
جای همه ی فارغ التحصیلایی که دوست داشتن اونجا باشن رو سبز کردیم.
http://www.csadu.ir/festivals/


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 27 / 2برچسب:دیلمان یونی,دانشگاه دیلمان,چای لاهیجان,کاشف السلطنه,جشنواره چای, | 7:57 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

 به نقل از مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان: تمامی دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه های دولتی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای می توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت تقاضای میهمانی یا انتقال برای سال تحصیلی 94-93 در سامانه میهمانی، انتقال سازمان امور دانشجویان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دانشجویان می بایست قبل از اقدام به ثبت نام با مطالعه دقیق آئین نامه مربوط که در سامانه میهمانی و انتقال در دسترس قرار گرفته است از شرایط و ضوابط مطلع و سپس اقدام به ثبت نام کنند.

محمدحسن یوسفی گفت:دانشجویان متقاضی میهمانی می بایست حداقل یک نیمسال تحصیلی را در دانشگاه مبدا گذرانده و معدل کل 13 یا بالاتر را کسب کرده باشند.

یوسفی گفت:هر یک از ثبت نام کنندگان در سامانه میهمانی و انتقال باید مستندات و مدارکی را که اثبات کننده واجد شرایط بودن برای میهمانی یا انتقال است اسکن کرده و در سامانه بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای موثر در پاسخگویی دانشگاه های مبدا و مقصد در فرآیند بررسی درخواست ها، مستندات و مدارک ارائه شده توسط دانشجو از طریق سامانه خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 2 / 2برچسب:ثبت نام,متقاضی,مهمانی,انتقالی,دانشگاهها,موسسات غیرانتفاعی,دیلمان یونی,اردیبهشت93, | 17:8 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

عکس :جناب آقای دکتر جزنی

دوستان:

باخبر شدیم پدر گرامی جناب آقای دکتر جزنی فوت نمودند، ضمن عرض تسلیت صمیمانه به ایشان ، صبر وسلامتی را برای بازماندگان آنمرحوم مسئلت مینماییم .

آقای دکتر جزنی عضو هیئت محترم مؤسس دانشگاه و معاون امور دانشجویی می باشد .
ایشان در سال گذشته ، به بهانه ی نیمه شعبان از دانشجویان ورودیهای سال های اولیه تاسیس دانشگاه دیلمان (بطور خاص ورودیهای 84 و 85 ) برای برگزاری و حضور در جشنی به اتفاق همه ی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه دعوت نمودند .
آندسته از دوستانی که در محل برگزاری جشن (سالن اجتماعات شهردای لاهیجان) حضور یافتند تصمیم گرفتند بعد از پایان جشن و برش کیک 14 متری خداحافظی از یکدیگر را به تأخیر انداخته و به اتفاق همدیگر به ساختمان دیلمان یونی بیایند و در لابی خاطره انگیزش مشغول یادآوری خاطرات اولین دانشگاه دوران تحصیلی شان بشوند.

با این اوصاف برای دوستانی که ساکن تهران می باشند و تمایل به اظهار همدلی با آقای دکتر جزنی را دارند ، آدرس و ساعت برگزاری مراسم ترحیم در ادامه آورده شده است :

مراسم سوم آن مرحوم روز چهارشنبه 93/1/27 ساعت 17/30 الی 19
واقع در : تهران- مسجد فخر (نرسیده به میدان بهارستان - واقع در دروازه شمیران) برگزار می گردد.

ضمناً مراسم شب هفت آن مرحوم روز جمعه مورخ 93/1/29 از ساعت 11/15 الی 12/45 واقع در: تهران- مسجد الرضا (خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر) برگزار می گردد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 27 / 1برچسب:درگذشت,پدر,دکترجزنی,معاونت,دانشجویی,دانشگاه,دیلمان,لاهیجان,مراسم ترحیم,دیلمان یونی, | 8:18 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

تمامی دانشجویانی که با پایان یافتن نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 نمرات دروس آنان ثبت نهایی و فارغ التحصیل گردیدند می توانند برای دریافت فرم تسویه حساب و دریافت امضاءکارشناسان مربوطه طی برنامه ذیل به دانشگاه مراجعه نمایند

تاریخ : 31 فروردین الی 2 اردیبهشت 93

زمان :  8 الی 11/30

مکان : ساختمان 1-اتاق امور دانش آموختگان

توجه: آندسته از فارغ التحصیلانی که قبل از فرارسیدن نوروز 93 موفق به دریافت امضاء از کارشناسان مربوطه و تکمیل فرایند فارغ التحصیلی شدند می توانند برای دریافت مدرک خود به دانشگاه مراجعه نمایند .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانشجویان و دانش آموختگان محترم ، ضمن عرض تبریک سال نو به همه ی دوستان عزیز به اطلاع می رسانیم ، باتوجه به پایان یافتن تعطیلات نوروزی ، آماده انجام و پیگیری درخواست های شما عزیزان بوده و امیدواریم در این مسیر پیش رو و در روزهای کاری جدید بیش از گذشته رضایت خاطر شما دوستان را فراهم نماییم.

به امید روزهای سرشار از شادی و سلامتی برای همه ی هموطنان عزیز علی الخصوص دانشجویان و دانش آموختگان محترم


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 16 / 1برچسب:سال نو,دانشجو,دانشگاه دیلمان,لاهیجان,روزهای کاری جدید,دانش آموختگان,دیلمان یونی, | 7:54 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

فرا رسیدن نوروز و آغاز سرزندگی ، سرسبزی و هزار رنگی طبیعت به همه دوستان مبارک باشه ،
دعا میکنیم اگه جیبتون پر پول نبود حتماً تنتون سالم و دلتون شاد باشه .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 29 / 12برچسب:نوروز93,عید93,دانشگاه دیلمان,دانشجو,فارغ التحصیلان,لاهیجان,وبلاگ دیلمان یونی,سرسبزی,سلامتی, | 2:1 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

تمامی دانشجویانی که تا تاریخ 92/11/30 نمرات دروس آنان ثبت نهایی شده و فارغ التحصیل گردند می توانند برای دریافت فرم تسویه حساب و دریافت امضاءکارشناسان مربوطه طی برنامه ذیل به دانشگاه مراجعه نمایند

تاریخ : 11 الی 14 اسفند 92

زمان :  8 الی 11/30

مکان : ساختمان 1-اتاق امور دانش آموختگان


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 29 / 11برچسب:دانشگاه ,دانشگاه دیلمان,دیلمان یونی,وبلاگ,دانشجو,مدرک,فارغ التحصیل,تسویه حساب,فرم,امضاء, | 13:15 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

با توجه به بارش رحمت الهی و سختی عبور و مرور در سطح استان ،تمامی کلاسهای درسی و بخش های اداری دانشگاه در تاریخ های 13 و 14 بهمن 92 تعطیل اعلام شد

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

بدینوسیله  به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند انتخاب واحد اینترنتی نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 به شرح ذیل می باشد:

دانشجویان لازم است به نکات زیر توجه نمایند

* پس از پایان زمان تعیین شده برای انتخاب واحد تحت هیچ شرایطی انتخاب واحد فردی صورت نخواهد گرفت .

* مسئولیت رعایت پیش نیاز دروس انتخابی به عهده شخص دانشجومی باشد .

* پرداخت کلیه شهریه ها بصورت آنلاین  می باشد .

جدول زمانی جدید انتخاب واحد دانشجویان موسسه غیرانتفاعی  دیلمان لاهیجان

روز

تاریخ

رشته

مقطع

چهارشنبه

2/11/92

معماری(کاردانی وکارشناسی ارشد)

گرافیک- گیاهپزشکی(باقیمانده ها)

کاردانی پیوسته وناپیوسته ،

کارشناسی ارشد،

کارشناسی پیوسته

پنجشنبه

3/11/92

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

کاردانی پیوسته ،

کارشناسی پیوسته

، کارشناسی ارشد

شنبه

5/11/92

عمران

کارشناسی پیوسته و

کارشناسی ناپیوسته

یکشنبه

6/11/92

عمران

کاردانی پیوسته و نا پیوسته ،

کارشناسی ارشد

دوشنبه

7/11/92

حسابداری-مدیریت-

برق(قدرت و الکترونیک)

کاردانی پیوسته ،

کارشناسی ناپیوسته

سه شنبه

8/11/92

جامانده ها از انتخاب واحد

 

 

شروع کلاس ها از روز  شنبه مورخ 92/11/12خواهد بود .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 2 / 11برچسب:انتخاب واحد جدید,جدول تغییرات انتخاب واحد,دانشگاه دیلمان,دیلمان یونی,نیمسال دوم,922, | 10:11 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

بدینوسیله  به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند انتخاب واحد اینترنتی نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 به شرح ذیل می باشد:

دانشجویان لازم است به نکات زیر توجه نمایند

* پس از پایان زمان تعیین شده برای انتخاب واحد تحت هیچ شرایطی انتخاب واحد فردی صورت نخواهد گرفت .

*مسئولیت رعایت پیش نیاز دروس انتخابی به عهده شخص دانشجومی باشد .

* پرداخت کلیه شهریه ها بصورت آنلاین  می باشد .

*شروع کلاس های درس از 92/11/8خواهد بود.

 

جدول زمانی انتخاب واحد دانشجویان موسسه غیرانتفاعی  دیلمان لاهیجان

روز

تاریخ

رشته

مقطع

شنبه

28/10/92

گیاهپزشکی

کارشناسی پیوسته

دوشنبه

30/10/92

معماری

کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته

سه شنبه

1/11/92

معماری

کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته  ، کارشناسی ارشد

چهارشنبه

2/11/92

حسابداری - گرافیک - برق (قدرت و الکترونیک )  -مدیریت

کاردانی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته

پنجشنبه

3/11/92

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

کاردانی پیوسته ، کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد

شنبه

5/11/92

عمران

کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته

یکشنبه

6/11/92

عمران

کاردانی پیوسته و نا پیوسته ،

کارشناسی ارشد

دوشنبه

7/11/92

مشروطی ها (2 یا 3 ترمی ) و جامانده ها از انتخاب واحد

 

شروع کلاس ها از روز سه شنبه مورخ 8/11/92 خواهد بود .

راهنمای انتخاب واحد اینترنتی :

تذکرات واحد رایانه:

 حتما از اینترنت پر سرعت ADSL  استفاده کنید.

 نرم افزار مرورگر وب، اینترنت اکسپلورر نسخه 6 یا بالاتر  باشد.

 آدرس وب سایت دانشگاه دیلمان: www.deylaman.ac.ir

 سامانه آموزشی: http://31.184.160.27                        

از سمت راست صفحه اصلی سایت روی گزینه «ورود به سامانه آموزشی» کلیک کنید.

کد کاربری :شماره دانشجویی»و «رمز عبور: شماره شناسنامه» تعریف شده است.

با مراجعه به بخش «راهنمای سیستم» می توانید مراحل انتخاب واحد را بصورت تصویری مشاهده نمایید.

تذکرات واحد آموزش:

سقف تعداد واحدهای انتخابی برای دانشجوی عادی حداقل 14و حداکثر 20واحدبرای دانشجویان ورودی 91  دانشجویان مشروطی نیز مجاز به اخذ حداکثر 14واحد می باشند.

دانشجویانی که دو یا سه ترم مشروط شده اند و یا سنوات آنها به پایان رسیده است به آموزش مراجعه نمایند .

دانشجویان از گروه معارف (اخلاق و تربیت اسلامی ، اندیشه 1 ، اندیشه 2، انقلاب اسلامی و ریشه های آن ، تاریخ تحلیلی صدر اسلام  و تفسیر موضوعی قرآن کریم) فقط و فقط مجاز به انتخاب یک درس در طول یک ترم می باشند و در صورت اخذ  دو درس یک درس   آنها حذف و نمره آن صفر منظور خواهد شد .

از مراجعه به آموزش برای تغییر گروه خودداری نمایید و حداکثر دقت را در انتخاب دروس به عمل آورید.

در انتخاب دروس، نهایت دقت را در خصوص تطابق دروس پیشنیاز و  همنیاز داشته باشید.

مسؤلیت رعایت دروس پیشنیاز و هم نیاز به عهده شخص دانشجو می باشدو دانشگاه هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد .               (جز دانشجویان ترم آخر )

تذکرات واحد مالی :

پرداخت شهریه حتماً باید بصورت  «آنلاین» صورت پذیرد.

مبلغ پرداختی شهریه  علی الحساب نیمسال دوم 93-92 برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی 5,000,000 ریال (معادل پانصد هزار تومان ) و دانشجویان مقطع ارشد 10,000,000 ( معادل یک میلیون ریال ) می باشد .

حد اکثر زمان ثبت نهایی دروس  تا تاریخ  05/12/92 بوده و در غیر این صورت دروس اخذ شده حذف و دیگر قابل برگشت نخواهد بود  و مسئولیت آن متوجه شخص دانشجو خواهد بود .

دانشجویان جهت انتخاب واحد ابتدا می بایست شهریه تعیین شدهرا واریز نمایند تا در سیستم ثبت گردد و پس از پرداخت کل شهریه ثابت و متغیر در زمان تعیین شده ثبت نهایی صورت خواهد پذیرفت .

دانشجویان کارشناسی ارشد می بایست طبق واحدهای مشخص شده در لیست دروس و همچنین ترم بندی خود دروس خود را اخذ نمایند . نمرات زیر 12 مردودی به حساب می آید و مجددا می بایست دروس زیر 12 را اخذ نمایند.

دانشجویان برای اطلاع از تاریخهای حذف و اضافه و حذف اضطراری می توانند به تقویم آموزشی و خلاصه تقویم آموزشی در بخش معاونت آموزشی مراجعه نمایند .

برای مشاوره انتخاب واحد می توانند در تاریخهای انتخاب واحد خود به مدیران گروه مراجعه نمایند .

دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد در زمان انتخاب واحد حتماً با دریافت نامه تخفیف از سوی مراکز مذکور به امور مالی مراجعه نمایند

 دانشجویان عزیز رعایت نکات ذیل ضروری می باشد:

1- مسئولیت هرگونه تغییر در انتخاب واحد ( اعم از تغییر گروه یا حذف درس ) به عهده شخص دانشجو بوده و آموزش هیچ مسئولیتی نخواهد داشت .

2- دانشجویان موظف به رعایت پیش نیاز و هم نیاز  دروس طبق ترم بندی می باشند و عواقب عدم رعایت آن برعهده دانشجو می باشد .

3- دانشجویان از مراجعه حضوری به آموزش خودداری نموده و در صورتی که نیازمند ارائه درسی می باشیدو یا تداخلی در دروس مورد نظرتان وجود دارد

فایل wordطراحی شده را دانلود نموده و پس از تکمیل فقط یک بار به آدرس edu@deylaman.ac.ir ارسال نماییدو تا 24 ساعت بعد منتظر پاسخ باشید.

پاسخ سوالات شما به همان ایمیلی که از طریق آن سوال را مطرح نمودید  جواب داده خواهد شد . لازم است دانشجویان نسبت به درست کردن ایمیل شخصی اقدام نمایند و اگر انتخاب واحد و ارسال سوالات انتخاب واحد را ازطریق کافی نت انجام می دهند ،خودشان پشت سیستم نشسته و ایمیل خود را وارد نمایند تا دسترسی به جواب های کارشناس آموزش امکانپذیر باشد و از مراجعه ی حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید.

دقت در تکمیل فرم و ارسال به موقع آن باعث خدمات بهتر این گروه به شما خواهد گردید

تنها راه پاسخ به سوالات شما روش فوق بوده ،  لذا از مراجعه حضوری به آموزش و گروه خودداری نمایید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 24 / 10برچسب:انتخاب واحد اینترنتی,دانشگاه دیلمان لاهیجان,آنلاین,سامانه آموزشی,نیمسال دوم 93-92, | 22:0 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

دانشجویان ارشد ورودی نیمسال دوم  )بهمن  سال 92 ) که مراحل ثبت نام آنها تکمیل شده است از تاریخ3/11/92 می توانند به سایت دانشگاه مراجعه نموده و با  http://31.184.160.27 وارد سامانه آموزش شده و تاییدیه انتخاب واحد خود را اخذ نمایند .

کد کاربری : شماره دانشجویی می باشد که در جدول پیوست آمده و رمز عبور شماره شناسنامه این دانشجویان می باشد .

شروع کلاس های این عزیزان 8/11/92 خواهد بود .

شماره_دانشجویی

نام و نام خانوادگی

رشته

ردیف

9221264001

اسدی مجره-سمیرا

مهندسی عمران - سازه

1

9221264003

اسماعیلی دلشاد-مهتاب

مهندسی عمران - سازه

2

9221264004

اسمعیلی سیگارودی-کاوه

مهندسی عمران - سازه

3

9221264005

اقاجانی پور-موسی

مهندسی عمران - سازه

4

9221264008

پوررفیع-مریم

مهندسی عمران - سازه

5

9221264009

ثابت گل افزانی-زهرا

مهندسی عمران - سازه

6

9221264012

راستگوی حقی-میلاد

مهندسی عمران - سازه

7

9221264013

روشن-حسن

مهندسی عمران - سازه

8

9221264017

موسی زادلتومی-زینب

مهندسی عمران - سازه

9

9221264019

نیک روش حقیقت-اکبر

مهندسی عمران - سازه

10

9221277009

روحی کیا-محسن

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

11

9221277011

صلواتی-سامان

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

12

9221277012

عبدالعلی پور-مهین

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

13

9221277013

عبدالهی گیلاکجان-زهرا

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

14

9221277015

قدرتی تکلیمی-مرضیه

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

15

9221277018

گروسی-حمید

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

16

9221277019

محمدی زازلی-عاطفه

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

17

9221277020

ملبوس باف اصفهانی-کژال

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

18

9221277024

نقیب هاشمی-سیده یلدا

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

19

9221277025

نوروزی-وحید

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

20

9221277027

یزدانی چم زینی-احسان

مهندسی  کامپیوتر - نرم افزار

21

9221352004

شریفی مقدم-مهتاب

مهندسی معماری

22

9221352005

شهیدی املشی-عمار

مهندسی معماری

23

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

به اطلاع تمامی اساتید و دانشجویان محترم می رساند :

 

 به دلیل انجام تغییرات داخلی در شرکت مخابرات ، آدرس سامانه آموزشی تغییر یافت.

 

 لینک آدرس جدید :  http://31.184.160.27


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

با توجه به برگزاری امتحانات پایان ترم ( 4 الی 24 دی ماه ) و همکاری واحد دانش آموختگان و مشمولین دانشگاه با دایره ی امتحانات و عدم حضور کارشناسان این واحد در اتاق کار خود لازم است از مراجعه برای طرح و پیگیری درخواست های مربوط به امورفارغ التحصیلی در بازه زمانی ذکر شده خودداری فرمایید ، در غیر اینصورت لازم است شکیبا باشید.

درصورتی که کار شما نیاز به رسیدگی فوری دارد می توانید ، از طریق ایمیل ارتباطی این واحد درخواست های خود را مطرح و پیگیری نمایید.

Alumni@deylaman.ac.ir


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

هرچند کلاسهای این ترم قبل از اومدن شب یلدا تموم شد اما :

دانشجوهای فارغ التحصیل و درحال تحصیل که شب یلدای امسال رو دور هم هستید ،موقع خوردن هندونه شب یلدا یه برش هم به یاد یونی خودتون(دانشگاه دیلمان )بخورید .

نوش جونتون


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانشجویانی که  طرح نهایی خودرا در ماههای آبان و آذر 92 با موفقیت دفاع نموده اند لازم است درتاریخ ذیل برای انجام امور فراغت از تحصیل (امور مربوط به صدور مدرک)به دانشگاه مراجعه نمایند .در صورت عدم مراجعه می توانند بعد از اتمام دوره ی امتحانات(25دی ماه)و البته با هماهنگی قبلی با امور دانش آموختگان به دانشگاه مراجعه نمایند .

تارخ مراجعه : شنبــــــــــــــــــه 30آذرماه

ساعت مراجعه : 8 الی 11/30

مدارک لازم : کارت دانشجویی و یک نسخه از پایان نامه(مطابق با رنگ اعلام شده توسط گروه معماری با جلد طلاکوب+2عدد CDبرای کتابخانه و گروه معماری)و سایر نواقص پرونده


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

16آذر روز دانشجو بر دانشجویان و دانش آموختگان عزیز گرامی باد

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 16 / 9برچسب:16آذر,روز دانشجو,وبلاگ دانشگاه دیلمان,دیلمان یونی,فارغ التحصیل,لاهیجان, | 12:16 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

به اطلاع تمامی دانش آموختگان(فارغ التحصیلان)محترم می رساند :

درصورتی که در ماههای مرداد ، شهریور ، مهر ، آبان و هفته آول آذرماه (روزهای انجام امور فارغ التحصیلی) موفق به انجام مراحل ذیل شده اید می توانید برای دریافت مدرک پایان تحصیلات به دانشگاه مراجعه نمایید

مراحل  : (مراجعه به دانشگاه ، تکمیل نواقص پرونده ،دریافت امضاءهای کارشناسان و مدیران مربوط به فرم تسویه حساب ، تحویل فرم تکمیل شده به امور دانش آموختگان)

 

تذکر مهم : برای جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت شما عزیزان قبل از تصمیم گیری به حرکت به سوی دانشگاه ابتدا بصورت تلفنی و یا از طریق ایمیل با امور دانش آموختگان هماهنگ نموده تا از صدور نهایی مدرک خود اطمینان یابید .

ایمیل ارتباطی ما : Alumni@deylaman.ac.ir

 

یادآوری برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته معماری :

تاکنون نمرات دفاعیه آبان و آذر شما از طرف گروه معماری به واحد آموزش اعلام نشده ، بنا براین تاریخ مراجعه شما عزیزان (برای انجام امورفارغ التحصیلی ) در اطلاعیه های تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد .

امور دانش آموختگان و مشمولین

 
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

فصلنامه فنی و مهندسی فن و هنر

(تابستان 92)

برای دانلود روی لینک مستقیم ذیل کلیک کنید

 www.guilan-nezam.ir/ShowInfo.aspx


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 29 / 8برچسب:فصلنامه,فن و هنر,فصلنامه نظام مهندسی,تابستان92,دیلمان یونی, | 10:15 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به شما عزیزانی که در این موسسه پذیرفته شده اید به اطلاع می رساند تاریخ و مدارک ثبت نام  بشرح ذیل می باشد

روزهای ثبت نام ثبت‌نام‌:

دوشنبه 27 و سه شنبه 28 آبانماه92 از ساعت 8/30 صبح الی 12 ظهر

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌:
1- اصل‌ دانشنامه یا گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌ ، تحقیقات‌ و فناوری‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد و 2برگ  فتوکپی‌ آن‌.
تبصره‌1-پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌یاموسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) را ارائه‌ نمایند.دانلود فرم/up/editor/files/Moadelform92arshad.pdf 

2-گواهی اشتغال به تحصیل (برای دانشجویان مقطع ارشد که تاکنون در دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل بوده اند و در مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه دیلمان پذیرفته شده اند ،ارائه اشتغال به تحصیل و ریزنمرات برای معادل سازی دروس گذرانیده مورد نیاز است)

3-اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و 2  سری‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها.
4- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.
تبصره2- 10قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌ منحصراً برای‌ برادرانی‌ که‌ با توجه‌ به‌ ضوابط پس‌ از ثبت‌نام‌ در موسسه‌ آموزش‌ عالی‌،برای‌ آنان‌ معافیت‌ تحصیلی‌ صادر می‌گردد.
5- مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را باتوجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 2 دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشدناپیوسته‌ داخل‌) سال 1392 مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).
6- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

7- اصل ریزنمرات دوره کارشناسی به همراه 2 سری کپی

8- اصل یا کپی برابر با اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته به همراه 2 سری کپی

9- اصل یا کپی برابر با اصل ریزنمرات کاردانی به همراه 2 سری کپی


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 25 / 8برچسب:تاریخ ثبت نام,ارشد,تکمیل ظرفیت,مدارک,دانشگاه دیلمان,دیلمان یونی, | 16:5 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به شما عزیزانی که در این موسسه پذیرفته شده اید به اطلاع می رساند نکات ذیل قابل توجه می باشد

به اطلاع می رساند تاریخ دقیق ثبت نام شما عزیزان در دانشگاه دیلمان تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 92/8/25 اعلام خواهد شد

 

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌
1- اصل‌ دانشنامه یا گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌ ، تحقیقات‌ و فناوری‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد و 2برگ  فتوکپی‌ آن‌.
تبصره‌1-پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌یاموسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) را ارائه‌ نمایند.

 

2-گواهی اشتغال به تحصیل (برای دانشجویانی که اصل مدرک لیسانس خودرا به دانشگاه قبلی تحویل داده اندو برای ثبت نامه در دانشگاه دیلمان مدرکی بهمراه خود ندارند)
3- اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و 2  سری‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها.
4- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.
تبصره- 12 قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌ منحصراً برای‌ برادرانی‌ که‌ با توجه‌ به‌ ضوابط پس‌ از ثبت‌نام‌ در موسسه‌ آموزش‌ عالی‌،برای‌ آنان‌ معافیت‌ تحصیلی‌ صادر می‌گردد.
5- مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را باتوجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 2 دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشدناپیوسته‌ داخل‌) سال 1391 مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).
6- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

 

7- اصل ریزنمرات دوره کارشناسی به همراه 2 سری کپی

 

8- اصل یا کپی برابر با اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته به همراه 2 سری کپی

 

9- اصل ریزنمرات کاردانی به همراه 2 سری کپی

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 21 / 8برچسب:ارشد,ثبت نام,دانشگاه دیلمان,تکمیل ظرفیت,وبلاگ دانشگاه دیلمان,دیلمان یونی, | 15:42 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

به اطلاع تمامی دانش آموختگانی که تا کنون امور مربوط به صدور مدارک تحصیلی خود را پی گیری ننموده اند و یا از تاریخ های قبلی جامانده اند میرساند ، امور دانش آموختگان(فارغ التحصیلان) دانشگاه دیلمان در نظر دارد تاریخ های جدیدی را برای انجام امور ذکر شده اعلام نماید ،تا با پی گیری فارغ التحصیلان عزیز، شرایط برای صدور مدرک ایندسته از دانشجویان فراهم گردد.

قبل از مطالعه اطلاعیه به متن زیردقت کنید :

انجام امور فارغ التحصیلی ، یعنی دریافت امضاء های فرم تسویه حسابِ دانش آموختگی از کارشناسان مربوطه ، مدیران گروه ، آموزش و رییس دانشگاه می باشد بارها مشاهده شده است دانش آموختگان عزیز، تسویه حسابِ فارغ التحصیلی را با تسویه حسابِ مالی اشتباه می گیرند که لازم است توضیح مختصری برای روشن شدن این موضوع داده شود.

 

هر دانشجویی که به دانش آموختگی میرسد و بعبارتی فارغ التحصیل میشود لازم است همانند اولین روز ثبت نام در دانشگاه که مراجعه حضوری داشته و نسبت به تکمیل فرمهای ثبت نام اقدام نموده است ،اکنون نیز که فارغ التحصیل شده برای تکمیل نواقص پرونده و قرار گرفتن در لیست صدور مدرک به دانشگاه مراجعه نماید. البته فقط در تاریخ هایی که در قسمت اطلاعیه اعلام شده است

 

همچنین یادآوری می گردد : صدور مدرک تحصیلی برای هر دانشجوی فارغ التحصیل ، نیاز به مراجعه ، پی گیری و انجام امور فارغ التحصیلی شخص دانشجو در انتهای هر دوره تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، ارشد)دارد ، بنابراین مجدداً تاکید می گردد : مدرک پایان تحصیلات هیچ دانشجویی بصورت خودکار آماده نمی گردد بلکه لازمه ی ابتدائی آن فقط و فقط انجام امور فارغ التحصیلی فوق الذکر می باشد.

 

لذا افرادی که نسبت به این مهم بی تفاوت باشند از دریافت هرگونه مدرکی اعم از (معرفی نامه فارغ التحصیلی و یا مدرک موقت پایان تحصیلات) برای استفاده از مدرک درجهت اشتغال بکار--ثبت نام در مقاطع تحصیلی بالاتر---اقدام برای دریافت برگه اعزام(ویژه آقایان)---شرکت در امتحانات پایان ترم(برای دانشجویانی که بدون انجام امور فارغ التحصیلی در مقطع جدید مشغول به تحصیل شده اند)محـــــــــــــــــروم خواهند ماند.

 

اطلاعیه 

تاریخ و ساعت مراجعه : دوشنبه و سه شنبه، 4 و 5 آذرماه از ساعت 8/30 الی 12/30

تاریخ تمدیدی برای افراد جامانده :چهارشنبه 13آذر ماه از ساعت 8/30 الی 12/30

مکان مراجعه: ساختمان 1 اتاق امور دانش آموختگان (امور فارغ التحصیلان)

مدارک موردنیاز : کارت دانشجویی و و نواقص پرونده آموزشی

توجه : درصورتی که از نواقص پرونده خود بی اطلاع می باشید طی روزهای باقی مانده تا 4 آذر ماه به دانشگاه مراجعه نموده و درصورتی که امکان مراجعه حضوری ندارید می توانید به آدرس زیر ایمیل زده و در قسمت موضوع نام خود رابصورت کامل نوشته و کنار آن بنویسید درخواست فارغ التحصیلی، تا ضمن بررسی پرونده ، وضعیت آن به شما اعلام شود .Alumni@deylaman.ac.ir

استثناء : کسانی که امکان مراجعه حضوری در تاریخ های فوق را ندارند می توانند با تحویل مدارک به شخص دیگر،ایشان را بعنوان نماینده خود معرفی نمایند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

مژده به دانشجویان فارغ التحصیل که وام دانشجویی دریافت نموه اند

شما می توانید با مراجعه به لینک مستقیم ذیل ، از آخرین وضعیت وام دانشجویی خود اطلاع یافته و همچنین درصورت تمایل به پرداخت اقساط ، بصورت آنلاین اقدام نموده و از مراجعه به بانک و منتظر ماندن در صف خسته کننده رهایی یابید .

bp.swf.ir/ 

پورتال دانشجویی صندوق رفاه

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

انجام امور مربوط به دریافت مدرک تحصیلی (تسویه حسابِ فارغ التحصیلی) طی 2روز کاری آینده تاریخ : 6 و 7 آبانماه

زمان : از ساعت 8/30 الی 12/30
مکان : ساختمان شماره1دانشگاه،اتاق اموردانش آموختگان ( فارغ التحصیلان)
مدارک مورد نیاز:کارت دانشجویی و
اصل مدارکی که تاکنون به دانشگاه تحویل داده نشده و نزد دانشجویان باقی مانده است .

درصورت عدم اطلاع از وضعیت پرونده خود حتماً به دانشگاه مراجعه نمایید .


توجه توجـــــــــــــــــــــــــه توجه توجـــــــــــــــــــــــــه توجه توجـــــــــــــــــــــــــه
تاریخ فوق تمدید نخواهد شد درصورت عدم مراجعه امکان صدور مدرک تا نیمه دوم آذرماه وجود نخواهد داشت.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

حضور دانشجویان در تاریخ های مذکور ( 6 و 7 آبانماه ) جهت انجام امور فراغت از تحصیل الزامی است:

تذکر اول : از آنجایی که بسیاری از دانشجویان ذیل در سال جاری ( مهر92 ) موفق به ادامه تحصیل در مقطع بالاتر شده اند و یا تصمیم به پست نمودن دفترچه سربازی خود دارند، جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات آموزشی و نظام وظیفه در مقطع تحصیلی جدیدشان، می بایست امور فراغت از تحصیل خود را به انجام رسانند.

لازم به توضیح است صدور هرگونه مدرک تحصیلی، ریزنمرات، تأییدیه تحصیلی و ... منوط به انجام امور فراغت از تحصیل ( دریافت امضاء های لازم از مسئولین و کارشناسان ذیربط ) می باشد.

تذکر دوم : مراجعه سایر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند و اسامی شان در لیست ذیل نمی باشند نیز در تاریخ های مذکور بلامانع است! دلیل ذکر اسامی ذیل بخاطر هماهنگی و مراجعه قبلی آنها به دانشگاه می باشد که البته آنها نیز تنها بخشی از مربوط به فراغت از تحصیل را انجام داده اند.  

تذکر سوم : درصورت عدم مراجعه در تاریخ های فوق تا موعد بعدی تسویه حسابِ فارغ التحصیلی (نیمه دوم آذرماه) امکان تسویه وجود نخواهد داشت .14:27:24

ردیف

نام خانوادگی و نام

رشته

شماره دانشجویی

1

محمدی کردخیلی امیر

برق- الکترونیک

89111103031

2

باقری راجعونی محمد

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112027

3

باقری لاکسار امیرحسین

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112028

4

بشردوست مهیار

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112034

5

تاوسه سعید

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112046

6

خوشخوی گیلوائی وحید

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112077

7

راهروان لاهیجی تابان

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

891111112072

8

رضائی کاشکی توکل

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112094

9

صابری لاکمه سری شهریار

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112122

10

ظریفی کاشکی پویان

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112135

11

علیپور چلکاسری احمد

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112146

12

کاظمی بازکیائی علی

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112162

13

نوری گشتی محمد

ساختمان- کارهای عمومی ساختمان

89111112213

14

پوربابا اسطلخواری فرزانه

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102019

15

جعفری ریک فریبرز

عمران- کارهای عمومی ساختمان

89111102026

16

حسینی لرگانی سید محمد

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102035

17

صادقی کوچصفهانی حسین

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102055

18

علیزاده فیشمی مائده

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102064

19

کاظمی ساناز

عمران- کارهای عمومی ساختمان

89111102093

20

گل پور راجعون صمد

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102075

21

گلی پور کلده آیدین

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102076

22

منصوری مساح رودبنه مهسا

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102084

23

مهرپرور سیدفرید

عمران- کارهای عمومی ساختمان

89111102111

24

نوذری نوش مسعود

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102091

25

نیکروخشکدستی ابوالفضل

عمران- کارهای عمومی ساختمان

90111102096

26

احمدی کیاسرائی سایق

کامپیوتر- نرم افزار

90111116006

27

اقبالی محمودآباد حسین

کامپیوتر- نرم افزار

89111116011

28

اکبرپور جفرودی پریسا

کامپیوتر- نرم افزار

90111116016

29

پور اسمعیل محمد

کامپیوتر- نرم افزار

89111116035

30

پورجاوید رضا

کامپیوتر- نرم افزار

90111116047

31

خندان سوستانی سونا

کامپیوتر- نرم افزار

90111116077

32

فرهادی محمد

کامپیوتر- نرم افزار

89111116147

33

محبی حسنعلی ده آرمان

کامپیوتر- نرم افزار

90111116184

34

نصیری راد ابوالفضل

کامپیوتر- نرم افزار

89111116199

35

یوسفی پور شاده سری عالیه

کامپیوتر- نرم افزار

90111116221

36

اسحق پور رحیم آبادی معصومه

معماری

89111101008

37

اسدی کتیگری یاسمن

معماری

89111101010

38

انصاری کزج مهسا

معماری

50005185288

39

تبریزی لیدا

معماری

89111101039

40

تدین طهماسبی علی

معماری

89111101040

41

جباری پگاه

معماری

89111101042

42

دوستانی هندیجانی پریسا

معماری

90111101042

43

سرخانلی محسن

معماری

90111101047

44

صحتی زیرده حسین

معماری

89111101087

45

قربانی مژدهی کامران

معماری

89111101117

46

گیاه خواه رحمان

معماری

89111101133

47

نیک نژاد لاله دشتی سمیرا

معماری

90111101090

48

یزدانی سنگده کیانوش

معماری

90111101091

49

احمدپور لختکی شاهین

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

89111507005

50

امیری چناربن محمد

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

90111507014

51

آذرمند بهرام

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

90111507005

52

رضائی ماسوله سیدحمید

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

89111507052

53

سلیمانی قربان

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

89111507060

54

عسکرپور ساسان

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

90111507072

55

کشاورز معظم مرتضی

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

90111507092

56

حسنی بیجاربنه سلمی

مهندسی تکنولوژی عمران

90111508040

57

مارابی ادیب

مهندسی تکنولوژی عمران

9111508097

58

هادزاد محمدعلی

مهندسی تکنولوژی عمران

90111508116

59

صابری ابراهیم سرائی صادق

مهندسی تکنولوژی عمران

90111508067

60

احمدنیا چنجانی فاطمه

مهندسی تکنولوژی معماری

89111105005

61

آقابیگی کلاکی مریم

مهندسی تکنولوژی معماری

90111105008

62

حسینی لویه سیده زهرا

مهندسی تکنولوژی معماری

89111105032

63

روشنی نساز رویا

مهندسی تکنولوژی معماری

89111105051

64

علی نژاد کرجه پشتی معصومه

مهندسی تکنولوژی معماری

89111105069

65

میرعرفانی شال سیده زهرا

مهندسی تکنولوژی معماری

90111105103

66

رضائی راد آرزو

مهندسی کشاورزی- گیاهپزشکی

851584168

67

اسدی الهام

نقشه کشی معماری

90111111008

68

بی غم لسکوکلایه هدیه

نقشه کشی معماری

90111111031

69

حسن دوست کلده محدثه

نقشه کشی معماری

90111111057

70

سحرخیز سیاهگورابی مریم

نقشه کشی معماری

90111111103

71

سلحشور خوشکاروندانی عباس

نقشه کشی معماری

90111111105

72

سلطانی پور امیر

نقشه کشی معماری

90111111106

73

شکوری لاسکی سینا

نقشه کشی معماری

90111111114

74

شیخان فائزه

نقشه کشی معماری

90111111119

75

عابد حقیقی خمامی پوریا

نقشه کشی معماری

90111111130

76

قرباندوست حسن

نقشه کشی معماری

90111111156

77

محمدی پرند مرضیه

نقشه کشی معماری

90111111183

78

مقصودی سرچشمه علیرضا

نقشه کشی معماری

90111111192

79

همتی دزدکی معین

نقشه کشی معماری

90111111211

 مراجعه سایر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند و در لیست فوق نمی باشند نیز در تاریخ های مذکور بلامانع است! دلیل ذکر اسامی ذیل بخاطر هماهنگی و مراجعه قبلی آنها به دانشگاه می باشد که البته آنها نیز تنها بخشی از مربوط به فراغت از تحصیل را انجام داده اند.

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

برای مشاهده جدول اسامی روی لینک مستقیم زیرکلیک نمایید

www.deylaman.ac.ir/news,id,397.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 29 / 7برچسب:وبلاگ دانشگاه دیلمان,دیلمان یونی,لیست کارآموزی ,عمران,ساختمان,deylaman uni, | 9:3 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

به اطلاع تمامی دانشجویانی که تمامی دروس دوره تحصیلی خود را با موفقیت گذرانیده و دانش آموخته (فارغ التحصیل) شده اند و نتوانستند در قالب برنامه زمانبندی های گذشته ، امور مربوط به فراغت از تحصیل(انجام تسویه حسابِ فارغ التحصیلی) را انجام دهند می رساند ، امور دانش آموختگان تاریخ های ذیل را برای انجام تسویه حسابِ فارغ التحصیلی در نظر گرفته است .

تاریخ مراجعه در آبانماه دوشنبه 06/8/92و سه شنبه 07/8/92

زمان :  از ساعت 8 الی 12:30

تذکر مهم : تاریخ فوق تمدید نخواهد شد و لازم است دانش آموختگان محترم ، خود را با برنامه ذکر شده هماهنگ نموده و از مراجعه ی خارج از زمانبندی مشخص شده اکیداً خودداری نمایند

درصورت عدم مراجعه در تاریخ های اعلام شده امکان انجام تسویه حسابِ فارغ التحصیلی تا نیمه دوم آذرماه 92 وجود نخواهد داشت .

یادآوری مهم : دانش آموختگانی که در تاریخهای قبلی ، تسویه حسابِ فارغ التحصیلی خود را انجام داده بودند برای دریافت گواهینامه پایان تحصیلات لازم است ابتدا بصورت (تلفنی) با اموردانش آموختگان(فارغ التحصیلان) هماهنگی نموده  ، سپس به دانشگاه مراجعه نمایند  


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

شروع کلاسهای درس از روز شنبه 92/7/13 می باشد

 

 و برای دریافت پرینت انتخاب واحد ترم جدید از ساعت 13روز پنجشنبه 92/7/11 به سامانه آموزشی سایت مراجعه نمایید

 

راهنمای ورود به سامانه آموزشی دانشگاه دیلمان و دریافت برنامه کلاسی:

جهت پیشگیری ازهرگونه مشکل نرم افزاری،حتماً ازاینترنت پرسرعتADSL وازنرم افزارمرورگروب، Internet Explorer( اینترنت اکسپلورر) نسخه6 یابالاتر  استفاده کنید  در سمت چپ صفحه اصلی سایت(بخش اتوماسیون) روی گزینه«ورودبه سامانه آموزشی» کلیک کنید و یامیتوانیدمستقیماً درقسمت نوارآدرس مرورگرخود،(IP) یاهمان آدرس سامانه آموزشی دانشگاه یعنی http://46.225.236.27 راواردنموده تاواردصفحه ورود به نرم افزارآموزشی شویدوباواردکردن کدکاربری ورمزعبورخودبه سیستم آموزشی واردشوید«کدکاربری: شماره دانشجویی» و«رمزعبور: شماره شناسنامه» تعریف شده‌است

نکته مهم: جهت ورودوفعالسازی امکانات سامانه آموزشی برای اولین بارباید:   ابتداکدملی   ،  آدرس پست الکترونیکی   و  شماره همراه  خودراواردنموده وروی گزینه تأییدوثبت اطلاعات کلیک نمایید                

(  ازدراختیارگذاشتن رمزخودبه دیگری اکیداًخود داری نمایید)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک ذیل کلیک نمایید

www.deylaman.ac.ir/news,id,381.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

ردیف

نام خانوادگی و نام

رشته

شماره دانشجویی

1

اولادی وطن - سونا

سازه

9211264031

2

شیعه نژاد - صدیقه

سازه

9211264032

3

شاخصی - معصومه

سازه

9211264035

4

زکایی - حمیرا

کامپیوتر

9211277036

5

رجب زاده - معصومه

کامپیوتر

9211277035

6

آقابیگی - مریم

معماری

9211352031

7

نیکوکار- محدثه

معماری

9211352035


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 1 / 7برچسب:دیلمان یونی,وبلاگ دانشگاه دیلمان,شماره دانشجویی,دانشجویان ارشد,استعدادهای درخشان, | 14:54 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

زمان حذف و اضافه دانشجویان  به تاریخ 92/7/9 لغایت 92/7/11 موکول شد .

رعایت نکات ذیل ضروری می باشد:

1- مسئولیت هرگونه تغییر در انتخاب واحد ( اعم از تغییر گروه یا حذف درس ) به عهده شخص دانشجو بوده و آموزش هیچ مسئولیتی نخواهد داشت .

2- دانشجویان موظف به رعایت پیش نیاز و هم نیاز  دروس طبق ترم بندی می باشند و عواقب عدم رعایت آن برعهده دانشجو می باشد .

3- دانشجویان از مراجعه حضوری به آموزش خودداری نموده و در صورتی که نیازمند ارائه درسی می باشیدو یا تداخلی در دروس مورد نظرتان وجود دارد

فایل wordطراحی شده را دانلود نموده و پس از تکمیل فقط یک بار به آدرس edu@deylaman.ac.ir ارسال نماییدو تا 24 ساعت بعد منتظر پاسخ باشید.

دقت در تکمیل فرم و ارسال به موقع آن باعث خدمات بهتر این گروه به شما خواهد گردید

تنها راه پاسخ به سوالات شما روش فوق بوده ،  لذا از مراجعه حضوری به آموزش و گروه خودداری نمایید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->