باسلام

از آنجایی که بسیاری از دانشجویان در شهریور و مهرماه جاری موفق به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع بالاتر شده اند و یا بخشی از فارغ التحصیلان پسر تصمیم به پست نمودن دفترچه سربازی خود را دارند، لازم است جهت جلوگیری از بوجودآمدن مشکلات آموزشی و نظام وظیفه در مقطع تحصیلی جدیدشان، امور فراغت از تحصیل را تکمیل نمایند.

لازم به توضیح است صدور هرگونه مدرک تحصیلی، ریزنمرات، تأییدیه تحصیلی و ... برای دانشگاه جدید و نظام وظیفه ، منوط به انجام امور فراغت از تحصیل ( دریافت امضاء های لازم از مسئولین و کارشناسان ذیربط ) می باشد.

 

توجه : دانشجویانی که تا تاریخ 31 شهریور 93 تمامی دروس دوره تحصیلی خود را با موفقیت گذرانیده  و فارغ التحصیل شده اند، می توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی برای دریافت فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی و دریافت امضاءکارشناسان واحدها، طی برنامه ذیل و در یکی از روزهای مشخص شده به دانشگاه مراجعه نمایند تا در لیست صدور مدرک پایان تحصیلات قرار گیرند 

 

تاریخ مراجعه : یکشنبه27 و دوشنبه 28 مهر 93   و همچنین  سه شنبه 6 و چهارشنبه7 آبانماه 93

زمان :  8/30 الی 11/30 

مکان : ساختمان2(1سابق) - اتاق امور دانش آموختگان

تذکر : تأکید می شود زمان مشخص شده قابل تغییر و تمدید نبوده و لازم است برنامه خود را با آن تنظیم نمایید 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 10 / 7برچسب:اطلاعیه,مدرک,فارغ التحصیل,دیلمان,27,28,مهر6,7,آیان,امورفارغ التحصیلی, | 22:29 | نویسنده : امور دانش آموختگان |

برای مشاهده خبر روی لینک مستقیم ذیل کلیک نمایید.

http://deylaman.ac.ir/news,id,862.html


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 10 / 7برچسب:راهنمای,دریافت,برنامه,کلاسی,دانشجویان جدیدالورود,دیلمان یونی, | 22:27 | نویسنده : امور دانش آموختگان |
مطابق با دستور معاونت محترم آموزشی دانشگاه جناب آقای دکتر حسینی ،تغییراتی در شروع کلاسهای درسی دانشجویان به شرح ذیل بوجود آمد .
 
توضیح در مورد اسامی ساختمانهای موسسه 
ساختمان پردیس(ساختمان جدید دانشگاه) : واقع در ضلع جنوبی میدان ابریشم لاهیجان ، کوچه استخر معین
ساختمان 2 (ساختمان 1سابق) : واقع در ابتدای بلوارشهید مطهری و جنب استخر گردشگری لاهیجان 
 
1- تمامی کلاسهای دانشجویانی که دربرنامه تاییدیه آنها موجود در(سامانه آموزشی)ساختمان 2 ذکرشده ، از روز شنبه 93/07/05 برگزار خواهد شد.
(برای دریافت برنامه کلاسی روی سامانه آموزشی فوق کلیک نمایید)
 
2- تمامی کلاسهای دانشجویان مقطع ارشد از روز یکشنبه 6 مهر 93 در ساختمان2 برگزار خواهدشد.
دانشجویان ارشد درصورتی که در برنامه کلاسی موجود در سامانه آموزشی دانشگاه محل تشکیل کلاس ساختمان پردیس باشد لازم است هفته اول (6الی 11مهر)به ساختمان جنب استخر واقع در ابتدای بلوار شهید مطهری مراجعه نمایند .
 
همچنین بعلت به تعویق افتادن عملیات ساختمان پردیس و ضمن پوزش از دانشجویان گرامی: 
3- تمامی کلاسهای دانشجویانی که دربرنامه تاییدیه آنها موجود در(سامانه آموزشی)ساختمان پردیس ذکرشده  از روزشنبه93/07/12 تشکیل خواهدشد.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 4 / 7برچسب:مهر,دانشگاه,کلاس,دیلمان یونی,لاهیجان,ساختمان پردیس, | 15:52 | نویسنده : امور دانش آموختگان |